9/5 - 10

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat på typ 3 dagar men jag har haft så mycket att göra. Hela dan idag har jag suttit och skrivit på mitt SO-projekt. Vi fick börja skriva i torsdags och det ska vara inne imorgon(!). Det är liksom inte bara en halv sida heller utan 5 punker som jag fick ner (äntligen...) på 4 sidor (iofs var minimumgränsen bara en sida och max är 4...).
Tog en paus på typ 3 h för att spela match mot Enebyberg. Inte sanktan, träningsmatch. Vi förlorade med 1 - 0 men det var väldigt lika. Nu har jag jätteont i fötterna och vill bara ta en dusch men först måste jag skriva lite spanska till på tisdag. Imorgon är det ju knattefotbollsskola (långt ord...) och träning direkt efter varandra. Så det blir inte så mycket tid över till annat... Japp nu ska jag fortsätta! (Gud va många sånna här "tillägg" jag skev i det här inlägget... Hihi...)

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0