29/5 - 10

Hej!

Idag har jag varit på ledarutbildning inför fotbollsskolan i sommar. Mitt under utbildningen var jag tvungen att gå iväg för att döma en match så jag missade en hel del. Matchen spelades mellan Kallhäll och Bele. Kallhäll vann med 4-0. Sen åkte jag hem. Nu väntar jag på att lunhen ska bli klar. Ikväll ska jag, pappa, Stoffe och Wilma på Sverige - Bosnien på Råsunda! Pappa bokade biljetter igår! Ska bli jätteroligt! Bajrami ska spela ^^



Igår var jag, Felle och Elin i stan. Vi skulle först till Kicke (min handledare under praoen) och lämna en grejj men han var inte där. Så vi åkte vidare till stan. Vi var på Burger King och åt glass, sen shoppade vi lite och sen åt vi middag där. Jag köpte de här shortsen från Gina:


99 kr på Gina Tricot

Nu har pappa fixat min dator så nu slipper jag använda hans så fort jag ska kolla eller göra något. Härligt!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0