27/5 - 10

Hej!

Sitter och chattar med Felle. Hon, Elin och jag ska till stan imorgon. Jag måste köpa shorts och t-shirts till Kroatien och Malta. Ska leta efter ballerinaskor också. Tycker det är så svårt att hitta några som passar bra och är snygga. Jag har så konstiga fötter, smala och platta...
Idag var det svenskadag på förmiddagen. Var väl okej. Man slapp iaf lektioner ^^ Sen hade vi SO, slöjd och science. Det var sista slöjdlektionen idag men jag har (motvilligt) valt det till choice om en vecka. Jag måste bli klar om jag ska få VG och INGEN i våran klass är klar. Han får typ betygsätta delarna... Jag fick också veta idag att jag ska servera på prom (balen). Ska bli jättekul och få se vad alla har på sig, vad de får äta osv. Det är nästa fredag. Måste skaffa en vit skjorta. Någon som har en att låna ut? :)

Ses!


Stan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0