26/5 - 10

Hej!

Har varit på Wilmas skola och kollat på venissaget (vet inte hur der stavas :S) där. Det gick väldigt fort. Sen åt vi middag i matsalen.
Idag var det vanlig dag igen. Igår skulle vi egentligen ha haft idrottsdag på Bolinder men det regnade så den ställdes in. Vi var istället lediga hela dagen! Jag gjortde typ inget, pluggade lite till mattequizet vi hade idag. Jag var tvungen att få MVG på det för att få MVG i slutbetyg. Jag hade iaf rätt på alla (tre) MVG-frågor ^^
Idag på klassrådet var vi i aulan och det delades ut sånna här... vad heter dom... eeh... typ jätteduktig i nårt ämne eller utveckling i nåt ämne. Jag har bara fårr en sån har förut och det var i idrott av alla ämnen (alla får inte alltid, det är typ 2 i varje ämne i hela 8:an under en termin). Jag fick iaf i science! Jiiippeee =D Fellefick för att ha allmänt höga betyg i alla ämnen! Grattis! Det firar vi med att länka till hennes blogg: KLICKA HÄR! Hehe... Ska gå och njuta av att vi inte längre har några läxor! Vilken lycklig dag!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) (y)

2010-05-26 @ 20:14:30
Postat av: Felicia

juste... från fälläh :D

2010-05-26 @ 20:14:52
URL: http://ffelicia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0