2/5 - 10

Hej!

I´m really sorry for the updating this week... No excuses...
Idag har jag varit hemma, hoppat lite på studsmattan, glott på tv, tagit det lugnt helt enkelt.
På valborg så var jag och Sanna nere vid brasan och typ gick runt och kolla på folk ^^ Träffa Becca, Linnea och hennes två kompisar, en annan Linnea och en massa andra från Källtorp. Sen var vi typ uppe på "gyllene måsen" (hehe, snackar om donken) och var på toa. Vissa av oss hade druckit väldigt mycket läsk till maten... Vi hade iaf jättekul! Imorgon är jag och resten av engelska lediga så jag ska till Felle och förbereda lite inför Science Fair på tisdag. Typ vad vi ska säga och så.
Nu måste jag städa mitt rum. Jag orkar aldrig men så fort man kommer igång så går det bra men jag kommer inte igång just nu... Ska samla lite kraft först  :P

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0