20/5 - 10

Hej!

Hade engelska imorse och jag skulle snacka inför hela klassen bara sådär. Man är skitnervös och vad händer? Jo, man blir först ut. Hur lyckas man? Det gick iaf bra. Jag snackade mycket men inte för mycket hoppas jag ^^  Hehe... Ska snart träna. Det är ingen vanlig träning, vi ska spela match mot F96. Vi (F94) borde nog vinna. Men jag lämnar det öppet eftersom det blir pinsamt om vi förlorar.
Det är så varmt och jag hade på mig alldeles för mycket kläder idag i skolan. Långa jeans. Vad tänkte jag imorse? Nu är jag skitsvettig och vill bara duscha men ska ju på träning snart så jag gör det efter träningen istället. Nu ska jag springa ut och njuta av det härliga vädret!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0