13/5 - 10

Hej!

Idag var man ju ledig och jag har varit hemma hela dan. Imorse bakade jag scones. Åt de sen med ost och marmelad. Mmm... Sen har jag hoppat studsmatta och hjälpt Wilmis att städa lekstugan. Nu ska jag plocka upp i mitt rum. Ser ut som... jag vet inte... det ser inte bra ut iaf. I tisdags var det ingenting på golvet... Jag stökar till snabbt. Kollade vad vi har för läxor. Vi har en grejj i engelskan där man ska sitta inför hela klassen med tre andra och disskutera 2:a världskriget. Våran lärare ska sitta och anteckna hur vi pratar, om vi har några bra argument och så vidare... Jag är fett nervös... :S Ni får veta hur det gick på torsdag...

Ses!

Kommentarer
Postat av: Romina

tackar tackar :) ♥

2010-05-14 @ 20:50:30
URL: http://roomiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0