12/3 - 10

Hej!

Jag kommer inte att skriva på en vecka nu eftersom vi ska till fjällen i en vecka. Kommer hem lördag nästa helg tror jag.
Idag lämnade vi in vårat art-projekt. Vi skulle måla ett "colorful face", jag blev nöjd iaf. Det har inte hänt så mycket annars. Tränade igår. Tog hem ALLA böcker från skolan idag eftersom allt ska med till fjällen. Det här är vad jag ska göra under nästa vecka:

Sv: Läsa från s. 88 - 148 i Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö (se bild i tidigare inlägg) + reflektionslogg. Skriva klart en beskrivning av en kille i min klass och träna in det så att jag kan det utantill.
Ma: Göra 2 sections alltså ca 20 tal + 1 läxa på 13 tal.
Eng: Skriva på en short story som ska vara klar v. 12 (har knappt börjat!)
SO: Plugga inför provet v. 12.
Sci: Läsa två sidor och göra 6 frågor (missar bara en lektion)
Spa: Läsa ett kap i textboken och göra övningarna som hör till.

Allt det här på 3 dagar (vi är lediga 2 dagar nästa vecka iaf) Jag har och göra... Bäst jag börjar...

Ses!




En bild från Åre förra året.


Kommentarer
Postat av: Romina

ÅRE :) ♥

2010-03-12 @ 22:24:07
URL: http://roomiina.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hehe... ♥

2010-04-07 @ 14:59:53
Postat av: lukes

Var med och tävla om ett presentkort värt 200 kronor på en t-shirtsaffär på min blogg :D

2010-04-07 @ 15:29:06
URL: http://lukes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0