6/6 - 10

Hej!

Idag är det ju Sveriges nationaldag. Det firar vi med en svenska flagga :)



Idag har jag varit och kollat på Stoffes match. Dom vann med 3-2. Snart så ska vi iväg igen till en annan match. Denna gång är det Wilmi som ska spela. Vi har ju ingen match den här helgen, tråkigt... Om 20 minuter ska jag och pappa kolla på Robin Söderling i finalen! Ska bli jättekul, har följt turneringen lite grann... Snart börjar ju fotbolls VM. Det måste man ju kolla på ^^
På onsdag slutar vi och imorgon ska hela 8:an till Boda Borg. Ska bli kul men jag hade velat vara ute nu när det är så varmt. På tisdag är det bara å städa. Torka ur skåpen, ta hem alla böcker osv.
Om precis en vecka åker vi ju till Kroatien så man måste ju snart börja packa. Vi ska bara ha en ryggsäck var och jag vet inte hur jag ska få plats med allt... Hehe...

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0