23/6 - 10

Hej!

Kom hem från Kroatien idag. Har haft det jättebra men vädret dom sista dagarna var väl sådär. Men jag badade iaf i början av resan så det räckte ^^
Imorgon är det ju midsommar ch vi ska till en annan familj. Dit kommer också resten av gänget härifrån. Men det är tråkigt eftersom jag inte direkt har nån att vara med... :(
På måndag smäller det. Då åker jag till Malta! Jag är jättenervös... På söndag ska jag och mamma åka och handla lite saker som jag kommer behöva, solkräm, shampoo, balsam, tandkräm osv. Måste göra en lista på allt som ska med och vad som behöver köpas. Man får typ bara ha en väska som inte väger mer än 20 kg plus handbaggage. Vet inte riktigt hur det ska gå till men jag hoppas att det ordnar sig ^^

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0