21/7 - 10

Hej!

Det var så länge sen jag skrev... Kom hem från Malta i söndags kväll. Har haft det sååå kul :) Längtar tillbaka. Miss U Jossan, Jenni, Sofia, Elin, Frida å Linda!! Å alla andra såklart :P Jaja... ;( I måndags åkte iaf jag, Stoffe å mamma till husvagnen i Västervik där pappa å Wilmis väntade. Har varit här sen dess. Har inte mått toppen direkt men det gjorde ingen i våran grupp när vi åkte hem. Undra varför alla var smittade med samma förkylning... xD Imorgon drar vi vidare till Böda å Öland. Ska bli kul. Det är en jättefin camping. På fedag kommer Sanna å hennes mamma också :)
Jag kan tyvärr inte lägga ut några bilder från varken Kroatien eller Malta eftersom jag saknar sladden... Man kan ju inte ha med sig allt i husvagnen. Men alla bilder kommer upp så fort jag har kommit hem, alltså nästa söndag typ.
Nu är det fika här. Det vill man ju inte missa... Ska nog bada i poolen här en sista gång innan vi åker imorgon :)
Saknar er alla!

Ses!

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig också!

2010-07-21 @ 12:58:59
URL: http://sandgrenelin.blogg.se/
Postat av: Jossan

miss you to, måste ses sen <3

2010-07-21 @ 15:44:07
Postat av: Frida

saknar dej också, måste åka ner till dej nångång <3

2010-07-22 @ 12:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0