26/2 - 10

Hej!

Försökte kolla på Let´s Dance men tröttnade snabbt som vanligt... Var på Ikea idag med Felle, hon skulle köpa skrivbord. Vi spang runt där och letade efter rätt mått och diskuterade hur våra lägenheter ska se ut när vi flyttar hemmifrån. Intressant faktiskt. Hehe... Sen åkte vi tillbaka till Felle och tittade lite på film, Hälsoresan. Bra men jag hann inte se klart hela... Måste få skryta lite, idag fick jag en såkallad recognision form (ett diplom typ från skolan) för att, jag citerar " for having a good attitude to school and class mates, and for being a positive influence in the class." Nice va?? Hoppas ni fattade... Ja, det ska ni ha gjort :)

Ses!



Filmen vi såg!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hur våra LÄGENHETER ska se ut!? jag ska bo i villa :D

2010-03-02 @ 14:52:08
URL: http://ffelicia.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

Jaja men innan vi har råd med det :)

2010-03-02 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0