19/2 - 10

Hej!

Idag har vi haft matteprov, gick bra hoppas jag :P Det kändes iaf bra. Hade kort dag idag, sluta efter lunch. Så efter provet åt Felle, Alex och jag lunch och sen gick jag till tåget. Tåget var försenat typ 20 min så jag tog bussen istället. Fick stå och vänta länge iaf... Surt! Nu ikväll har blivit smittad av "rita-porträtt-sjukan"... Felle... Det blev iaf ett par tre snygga. Ska ta kort på se men hittar inte sladden så jag kan inte ladda upp dem i datorn... Måste leta. Nu ska jag titta på Solsidan och äta glass!



Mums!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: okej, ska ändra :)

hahaha, du tog efter fotograferingen också ;D

2010-02-19 @ 23:08:00
URL: http://ffelicia.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

Vadårå? Dela med dej av bra ideer! :P

2010-02-20 @ 12:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0