17/2 -10

Hej!

Idag har jag varit ledig! Så jag Felle och Alexandra åkte till biblan och pluggade till matteprovet på fredag. Det gick bra. Efter det så skulle jag in till Sundbyberg för att skriva på mitt praopapper på resaurangen jag ska praoa på. På tåget upptäckte jag att våran lunch, 3 färdiga pastasallasder från Hemköp, hade åkt ut i min väska. Den var full av pasta, ost och sallad. Nice eller hur?



När vi kom fram till Sumpan hade jag skrivit min egen vägbeskrivning till restaurangen men vi lyckades komma till äganrens mamma! Japp... Lite pinsamt när vi väl kom till restaurangen... Det gich iaf bra att skriva på pappret.
Sen gick väl det mesta bra. Felle följde med mig hem efteråt och vi har pluggat en massa och tittat på Blåsningen oå TV3 Play.
Nu ska jag snart gå och lägga mig... =D

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0