16/2 - 10

Hej!

Det tog ett tag innan jag kom ur sängen imorse. Mår fortfarande inte direkt toppen... Har varit i skolan iaf. Imorn är vi ju lediga så då behöver jag inte går upp tidigt eller nåt sånt. Har inte hänt så mycket speciellt idag. Hade våran andra lektion med våran nya svenskalärare. Han verkar bra. Tränade lite inför DM också, men jag var inte med. Felle och Romina tränade. Det är träning ikväll men vet inte om jag ska gå... Vi får väl se... Förresten, det är ju fettisdagen idag! Haha... Då blir det semla efter middagen!



Sugen?

Ses!

Kommentarer
Postat av: Romina

vad fin blogg ♥

2010-02-16 @ 20:20:21
URL: http://roomiina.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tack! =D

2010-02-17 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0