Grattis!

Hej!
Det är Felicia här, Isabelles kompis :) Förlåt! Jag loggade in utan att fråga, men fan, det är din dag idag. Du fyller byxis! Hade det varit skola nu skulle jag sjungit i matsalen, och hade jag inte haft så ont i halsen hade jag sjungit i telefon eller våldgästat dig. Men jag ska fira dig senare, det kan du ge dig fan på. Tycker i alla fall du förtjänar den här dagen och att den blir perfekt. Minns du förra året? Överraskningsfesten, hahaha. Har aldrig sett dig så chockad! Helt vit i fejjan, hihi. Vi har våra stunder när vi är själva, när vi är tillsammans klarar vi ingenting normalt. Slutar i flams och att vi står och skriker "BLONDIN" till varandra, haha. Men hey, vi är båda blondiner, lite dummare men lite coolare än alla andra ;) Du har kämpat så hårt i skolan och jag vet att i år kommer du få jättebra betyg och komma in på det gymnasium du allra helst vill! Du är grym. Din framtid ser definitivt bra ut. Vi kanske tappar kontakten lite, men det gör inte mycket, så länge vi inte tappar kontakten helt. Och så länge jag minns dig, och kommer kunna berätta om dig för alla så är jag nöjd. Du är grym, det ska du veta!
Grattis på födelsedagen :) ♥
/Felicia
www.ffelicia.webblogg.se
www.felinia.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0