16/8 - 10

Hej!

Åhh... Felle! Upptäckte nu att du hade loggat in ^^ Va söt du är :)
Har ju inte skrivit på ett tag så... Fick lite allt möjligt i onsdags när jag fyllde år. Fick dom 3 sista böckerna i Twilight-serien på engelska. Wilma hade målat en tröja till mig med en sverigeflagga på. Fick också hörlurar till iPoden, en Volume Master och denna snygga klocka:


Var och bytte färg igår. Var så himla svårt att bestämma sig. Fick en annan i samma färg fast transparant band och en annan ljusrosa. Ska bara behålla en...
Jobbade ju på fotbollsskolan hela förra veckan så jag var ganska slut efter fredag. Det är tradition att ha disco på fredagkvällen för alla spelare så F94 (mitt lag) skulle anordna allt för att tjäna lite pengar. Ska till Gothia nästa sommar :D Iaf jag stog och tog betalt för fiskedammen i 2 timmar...
I lördags var det KFF-dagen. Satt och gjorde ansiktsmålningar GRATIS(!!) på barn som ville. Fick ihop lite mer pengar till lagkassan iaf. Efter det åkte Marika, Emelie och jag och badade i Ängsjö för första gången i år, iaf för min del. Var jätteskönt. Måste hinna göra det igen innan det blir för kallt!
Idag var det ju första dagen i skolan. Blev jättebra. Hamnde i samma klass som både Romina och Felle. Kan det bli bättre? Slutade vid 11 så jag har bara varit hemma sen dess och tänkt på hur det ska bli i 9:an... Är ganska nervös faktiskt... Nu ska jag hämta Wilma från fritids och så ska vi cykla upp till Donken och köpa glass ^^ Har träning ikväll också...

Ses!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: hihi, visst borde jag satsa på en karriär som...poetist, diktare... eller vad det heter :s

2010-08-16 @ 21:31:43
URL: http://ffelicia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0