29/4 - 10

Hej!

Förlåt för det dåliga uppdateringen den senaste veckan... Har haft en massa annat för mig.
Idag har vi hållt på en massa med science fair i skolan. Det är som en... vad ska man kalla det... man har ett experiment som så visar man det för domarna. Man ska också ha skrivit en lab repot. Översättningen av science fair är typ vetenskapsmässa. Hoppas ni fattar, det är svårt att förklara. Jag och Felle håller på med skratt. Typ varför man skrattar och så. Hehe.. Hoppas det går bra för oss.
Mår inte så jättebra. Tror inte jag ska träna ikväll. Har ont i halsen och huvudet och är jättesnorig. Nån som känner igen sig? Hoppas inte jag har smittat någon annan men Stoffe kan knappt prata för att han har så ont i halsen... Oops... Fast det kan ju ha varit han som smittade mig... Jag vet inte.
Jag var lite busig idag och köpte en mer och ett paket Läkerol på vägen hem. Det gör jag aldrig annars. Tyckte väl synd om mig själv... :P
Kolla in bilden på mina nya skor. Dom är MYCKET snyggare på foten. När jag såg dom tänkte jag typ: blää vad fula... Men så tog jag på mig dom och så blev dom mycket snyggare! Bra, va?

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0